19.30 hos Nygg! =)




Jag och Perra drog till Nygg i går, det va ett bra drag för jag fick verkligen nog i går blev riktigt förbannad faktiskt, så det vara bara skönt att vi åkte iväg.
Vi plockade Nygg hemma hos honom åkte och handlade matvaror på Willys, sen hem till Nygg igen och vi lagade mumsig middag =)

Ugnsstekta potatisar,morötter och palsternackor.
Kött/ veggiesnitzel (Då nygg e vegetarian), vitlöksbröd och en jättegod röra bestående utav: Creméfraiche, soltorkade tomater, hackad persilia fetaost & kryddor =)
super gott, måste jag minsann göra fler gånger =)

Efter maten och en rejäl mättma så kollade vi på film, vi kikade 2st.
Faktum var att perra och jag inte kom hem förrän 01.30 i natt, men ack vad trevlig kvällen var i går.
Blev på riktigt bra humör allt eftersom.



Jag stör mig kraftigt fortfarande, och det kommer jag fortsätta göra, och jag tänker ta till åtgärdet för detta, för nu får det faktiskt vara nog.


I dag då vad händer?
Tror Perra ska över och hjälpa micke att bygga på skjulet, sen ska vi väl omplacera alla bilar på gården.
snön faller ute nu föresten =)
Mys!
Får bli promenad senare också =)
Kanske snön äntligen lägger sig?
Jag hoppas på det i vart fall, myspys ju =)


Ska faktiskt börja packa lite i min resväska inför min avfärd hem-hem om några veckor, lika bra så slipper jag tvätta om saker sen...för i stort sätt är alla mina kläder rena och tvättkorgen e tom...så jag tänkte lägga undan kläder inför en vistelse hem-hemma i ca 1vecka =)
Så på så vis kan jag inte komma att använda de kläderna förrän då....ganska smart ändå..eller? =)

Oj nu kommer det verkligen stora snöflingor ute!!!! =)





Där står min bil och blir snöad på hehe, ni ser ju iaf att det kommer lite flingor =)
De mesta på bilen e gammal rimfrost sen några kalla nätter nu...
Yeye så e det.


Hoppas verkligen de kommer ordentligt med snö nu =)




Kommentarer
Postat av: Annie

Härligt med snö! Kan du inte visa fler bilder på hur ni bor? Hade vart kul o se :)

vad är det du fått nog av då? Låter inte kul att vara arg och irriterad...

Hopppas ni haft en bra helg!

2009-12-06 @ 20:47:34
URL: http://annieandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0