Fredag kväll.


Vart en helt ok dag i dag, inte hänt nåt speciellt men ändå bra dag :)
Har suttit framför dumbusken mycket, sorterat lite kläder som skall lämnas in till rumänien insamlingen.
Vart i borås med mamma & Agnes, vi skulle träna henne att gå på stan bland lite mer folk osv, gick fin fint, passade på att käka Subway, jag älskar Subway det e super gott :)
Tyvärr jäkligt dyrt, men värt det nån gång ibland haha!
Sen grillade vi tidigare i kväll, det vart riktigt mumma det med :)
Älskar sommaren och grillning, det är super mega mys & gott :)

I morgon blir de Götet kanske handla skor på shock innan jag ska träffa Emme & Helle :)
Blir lite öl/cider på nån uteservering med brudarna, sen senare blir det fest hos Roccas.
Ska bli riktigt trevlig dag i morgon i vartfall först träffa Emme & Helle och sen träffa grabbarna boys:)
Känns egentligen lite smått segt att dricka i mon, med tanke på alkohol intag redan 3 dagar denna veckan =P
ja får se hinner väl ändra mig tills i morgon, sitter å smuttar rödvin nu men den är inte så god i dag, det är nåt vin som Finnarna lämnade kvar, min favvoe ju JP haha!

Funderar om jag ska inhandla en liten present till Roccas med tanke på att han fyller år på sönda (firas i morgon kväll som sagt :)


Just det ja Obastian kommer på besök tidigare i morgon dessutom :) ska bli kul det med :)
Massa socialt umgänge i morgon då alltså, super mega bra :)
Hoppas morgondagen blir awsome :)


Ska slösa slut på kamera batteriet så jag kan ladda det till i morgon, har på känn att batteriet behöver laddas ganska snart ändå hehe :)


Nu ska jag dricka ur mitt vin sen blir de tandborstning o sängen.

Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0