MIDSOMMAR ÄGDE!!!!!!!


Japp så sant som det är sagt!
Midsommar äger, de rockade fett!
Så jäkla kul att se massa gamla festpolare!!!!
jag hade så jäkla ball!

Fan kan inte beskriva det riktigt, de var över förväntan!
Det kändes nästan som det gjorde för 5år!

Regndansen
Totte totally wasted o spyr
Fälths utbrott mot Lisa.
Lisa häller ut en stor mängd alko på mina brallor.
Fälth häller ut hela sin grogg över mig.
Dans, shottar, öl, vin cider & sprit, ännu mera sprit!
Kl 6 på morgonen hoppar ut genom kennys fönster, kenny jag & annie ska ut & plocka blommor.
Ska hoppa in genom fönstret, blir kastad av kenny, hann inte mer ä  såga "hej annie" och "bang" ont som faaan rakt ner på golver med huvudet före  hehe=P

Dagen efter snack om Tottes ansikte som var inkletat i kaviar när han vakna.
Tottes spy på golvet.
Hamburger dressing i Fälths öra med jordgubbe som garnityr =P
Käka kötbullar & prinskorvar ut plast muggar.
Vispa grädde för hand, få beröm för styrkan i "fröken höger" haha!
Kenny dissade tårta på sängen =P

Så mycke mycke mer, lätt bästa kvällen på länge =P


tack alla som var där!
Tack Flysjö & tack Kenny!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0