Söndag 3:e maj.

Japp då var väl helgen så gott som över kan man säga, i fredagskväll gjorde mamma & jag smörgåstårtor till i går, satt gjorde smörgåstårtorna och drack cider, riktigt chill var det, började vid 23.30 och vi var klara 01.45, men de va kul ändå :)

Sen i går 2:a maj var det ju min & mammas födelsedag :)
var nice, fick en ny prenumeration på Scandinavian tattoo magazine, en bok, ett lila linne & massor med My little ponys som mamma ropat in på tradera till min sammling hehe :)
Hehe kul kul, inte många som fyller 23 som får My littlepony i födelsedags present hehe :)

Sen kom emme vid 13 tiden i går, fick en fin tekopp utan henne :)
Perfekt, älskar dricka te ur ordentligt rejäla muggar :)
I vart fall, vi gick ut och grejade i ordning hästarna och var ute och red i 1-1½ timma, de va så gött & kul :)
Måste bli av snart igen :D
När vi kom hem från ridturen hade Älskling anlänt med, kanoners :)
Så sne blev de kanon smarrig smörgåstårta & tårta :)
Så de mölade vi i oss, sne satt vi ute och tjöta massor :)
Mycke trevligt :)
Tack Emme för besöket, kul att du kom, inte många som gör som sagt, men de va hur kul som hellst :)

Sen när Emme åkt, chillade Perra & jag glodde lite på tv, käkade mer smörgåstårta senare och sen gick vi och lade oss ganska tidigt, lite myspys & så blev det ju :)
Så somna nog inte förrän vid kl 2 någon gång.

I dag her vi kört Natalie till sin ridning i Sätila, och medans hon red gick vi på skogspromenad :)
De va ganska mys det med :)
Sen satt vi på gården utanför stallet och väntade att dom skulle rida klart ute i paddocken, satt och tjöta och slöa oss :)

Nu e vi hemma vart hemma ett tag, ätit en bit smörgåstårta och nu ligger Perra läser en "tv-spel tidning" och jag sitter vid burken och skriver blogg :)
Hoppas han e klar med tidningen snart, jag e kel sugen så ska tränga mig ner i samma soffa och gosa ner mig brevid honom starx :)


I kväll blir det grillning och så ska älskling och jag ner till Viskan och fiska lite hoppas jag i vart fall att vi gör :)
Vi pratade ju lite om att göra det i vart fall :)
Mys så blir nog ta med lite öl/cider & sitta ute på en av bryggorna och fiska :)


Nu ska jag kila på toa och sen ner i soffan hos min goding :)


ha en bra söndag gott folk :)


hej hopp! :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

du skrev inte va du fick av mig ju:(((

2009-05-03 @ 18:48:58
URL: http://lillahelle.blogg.se/
Postat av: emme

tack for en kul da! :) a grymt god smorgastarta bjods de pa... smarrigt! far ta a boka in ett nytt besok snart.. puss puss

2009-05-05 @ 00:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0