Backe ner backe upp...



Japp gick upp kl 7 i morse.
7.30 traskade jag iväg...ner mot bussen, för att ta mig till arbetsförmedlingen.
Halvvägs så kom Marie i backen å skulle lämna av en av barnen.
Så fick skjuts ner :)
Riktigt schyst!
Var i Falun lite för tidigt men köpte mig lite äpplen och läste metro en stund...

Pratade med min Arbetsförmedlare ganska länge...
Och ja...beöver inte söka jobb fram över riktigt.
Tack för det televärket...

Ja å sen så traskade jag ju heeeela långa backen upp igen, som jag gjorde i går...
Den e verkligen lång, dryg & jobbig, men det går...



Ringde Grycksbo vårdcentral förut...
Behövde nog inte komma dit, utan får ett recept i eftermiddag om inte läkarn hör av sig.
Skönt.


Är nog ganska trött...höll på att somna på bussen till Falun, sen på bussen hem somnade jag nästan när vi va i Bjurs, som tur var gjorde jag det inte...






Jag ska spendera resten av dagen med en bok...ibrist på annat vill säga.
Blir en bok jag redan läst men de va ganska längesen så....
Plus den e skit bra så det blir nog bara bra det.



punkt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0