Du & jag.



Blev ingen bio i dag, för vi tänkte spara oss till 2012 och kika den när vi e nere på västkusten, om det hinns med vill säga =)

Men nu alldeles nyss har vi käkat en super god middag =)
Blev ugnsstekta potatisklyftor, morotsstavar, lök & vitlök...
Till det var det lite kött bea-sås & vitlöksbröd!
Suveränt!

Nu e vi proppmätta vill jag lova =)
Gott var det, och mysigt att äta lite fin middag alldeles själva =)

Bara efterrätten som väntar nu, men den får vänta ett tag, jag "rullar fram" =P
Det får bli lite senare, då blir det choklad panacotta =)

Inte alls lyxmiddag eller?

Nu ska jag slänga upp bilder på vår lilla middags-dejt...
Och sedan ska jag byta data och kolla vad det komerm för nånting på tv i kväll.












Min tallrik.





Perras tallrik =P







Det var ALLT för i dag.
Tack och hej...
I morgon bitti blir det avfärd hem-hem över!
Kul kul!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh ska du åka hem-hem igen? :)



Men det är ju så himla kul att samla på recept, månadens höjdpunkt är ju när icas buffe-tidning dimper ner i brevlådan(idag). Men jag blev inspirerad av dej och lagade en ny soppa idag!

2009-11-12 @ 22:36:18
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com
Postat av: Lisa

ja, kan absolut rekomendera avokadosoppa! Fast tror den blir godare om man inte har hönsbuljong alls, utan mera creme fraiche o lite grädde o sen i med lite kräftskärtar :)

2009-11-16 @ 21:45:48
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0