Hur nyår ska firas?


Annie & Linnea håller på och försöker få nyårsfirandet till restaurangen på Hotell Halland, med 3 rätters middag, vin/öl & champagnen till 12 slaget.
Tycker det låter som en riktigt kul idé!
Riktig seriös nyår, med massa gott folk i förhoppningarna =)
Visst denna tillställning skulle komma att kosta 500kr/person för en 3rättersmiddag några glas vin/öl till det och campagnen och servicen under kvällen, inte alls farligt enligt mitt tycke, det låter faktiskt riktigt bekvämt och trevligt!
Jag ska väl sikta in mig på att fåra nyåret på detta vis, hur vida karln min gör vet jag inte då han firat nyår nere hos mig förra året i vart fall, året innan var vi nog hos Liv om jag inte minns fel =)
Jajjemen återstår att se...
Men hade vart kul & mys att haft med sig honom =)
Men vill han inte så förstår jag ju självklart om han vill fira hemma i år.
Lite tråkigt men inget att göra åt, jag ska nog kunna klara mig ändå =)

Man får ju bjuda med folk om man känner för det, så jag har några i åtanke som man kanske ska fråga om dom vill hänga på om dom har råd med det =)

Blir säkert bra, hoppas det blir av, är ju så skönt att veta några veckor i förväg hur man ska fira Nyår.
Alla andra år hade det slutat med att samma vecka nyår e får man hum om vart partyt blir av, om inte annat bestämmer man sig samma dag nyårsafton ska firas...det e lite smått stressigt tycker jag, så går Annie & Linneas planer igenom så skulle ju det vara perfekt =)


Förra året firades med Helle & Älskling.
Vi begav oss hem till Helle gjorde super god 3 rättersmiddag, drack och hade trevligt.
Så här såg det väl ut :







Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker du ska fira med oss :)och håller med dej, det är jäkligt bekvämt för 500 spänn...



Jag har testat alla blossas glöggar med smak, en del var mindre goda och en del mer. En rolig sak är att man brukar kunna köpa ett paket med miniflaskor med tidigare års smaker, jag tror att jag gillar lingon bäst och vinteräpple.

Igår köpte jag en ny glögg med smak av choklad också, kommer inte ihåg va den hette, men finns på vårat system i bollebygd som inte har det största sortimentet. Får se va jag tycker om den... :P

2009-11-21 @ 13:34:50
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ja, jag hade tänkte att fira med dem på nyår!



men för att vara riktigt positiv, så hoppas jag att du får jobb snart, men inte jobbar på nyår :)

2009-11-22 @ 13:07:34
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0