Seeeg!



Jo vars jag börjar bli lagomt seg.
Perra stack iväg för några timmar sen, har smaskat i mig 2 pannkakor & 2 mackor.
funderar på vad jag ska hitta på här näst?
Käka upp mina chips jag köpte i går till min bok...alltså fortsätta läsa...
Det lutar åt det hållet, sen kanske jag kikar idol med de andra 3 vi får se.
Sen glögg & sova.
Fundera rlite på om jag ska låta dörren vara upep så katterna kan sova här endå?
Fundera lite över hur vida Bacon bet´r sig när perra inte e hemma och sover?
ska testa kasnke?

Ja vi får se.
På måndag blir det arbetsintervju som sagt, känns lite pirrigt var ett tag sen jag var på en sådan.
har ju vart på X antal många, innan när jag bara fick tillfälliga, korta, säsongsjobb elelr liknande, då var intervjuer nästan rutin... blev van vid det, och man visste hur & vad man ska svara på frågor...får se om jag klarar intervjun på måndag bra då =)

Funderade lite här om dagen...om vi säger att jag har vart på 10 olika atrbetintervjuer genom åren, sen jag tog studenten...
Så har jag fått jobb 8 av dom 10 intervjuerna.
Ungefärligt alltså...
Det är ändå ganska bra statistik tycker jag.

Nog om detta måndagen ska nog gå fin fint! =)
Bok & chips...NU! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0