Torsdag.



Om ett litet tag blir jag och älskling själva här hemma, egentid vad skönt! =)
Så senare blir det god middag + efterrätt och i kväll blir det bio skulle jag tro =)

I går va jag inne ock kikade på http://eliteladies.se
En ganska så bra sida tycker jag, mycket snygga kläder, party outfits, underkläder osv.
Och jag kunde då bara inte låta bli utan kollade under "Jul-rubriken"
Och tyckte bara dom var så söta så jag köpte ett par:



Dom kan nog komma att passa perfekt till min röda kjol =)


Sen då jag vart van att ha ganska mörkt ute i stugan hem-hema när jag sov där...så e det inte det lättaste att sova om det är ljust i rummet här hemma nu, för vi har ingen rullgardin eller liknande så då passade jag på att köpa en "sova-mask" också.
Hur vida jag kommer kunna sova med en sådan på det vet jag inte men får testa helt enkelt =)
Kanske kan vara bra att ha till hands när huvudvärk/migrän träder fram med då det inte finns helt mörka rum här att ligga och vila i hehe.
I vilket fall blev denna:




Yep det var alt för tillfället.
Nu ska jag ner och ta mig något till lunch =)



Kommentarer
Postat av: Annika

Önskar mig en så´n mask i julklapp... kanske jag ska önska ett par strumpor också... till pappa....HA...HA..

2009-11-12 @ 12:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0