ÄLGSAFARI :)








Jepp mamma hade vart och handlat, då ringde hon mig bad mig plocka med mig systemkameran och komma ut till bilen, hon hade sett älgar på väg upp för backen, så ja vi åkte till det stället och fick några "okej bilder" :)


Fick nästan med Baden mf. ut i kväll, men nja det verkar inte som det blev av, då Baden nyss var hemkommen från utlandtjänst.
Men kanske allas våran Roccas blir med i vart fall :)
Vi får helt enkelt se :)
Hade vart trevligt :)

Ja vi får se, annars blir det Annie & me!
Funkar lika bra det.
Ska strax käka sen blir det att öppna mitt körsbärsvin som jag köpte på bolaget här om dagen.
va ju tvungen att checka det nya bolaget i kinna, det e ju självbetjäning nu innan fick man allt över disk...

yeye ska söka en grej på nätet åt morsan.

Hej hopp!!!!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2009-10-30 @ 22:37:00
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0