Onsdag.



Sitter här, har ganska trist, Perra e över på andra sidan och grejar med något.
Helt ärligt börjar jag tröttna på att vara hemma dag ut & dag in, jag vill ha ett jobb!!!
Och jag vill ha det nu!
Ansökningstiden till skidbacken går ut på söndag, så efter söndag hoppas jag på besked om att jag har fått jobb!

Annars i dag ahr inte hänt mycket, vart ute några gånger med katterna på gården :)
Har till och med fått med mig dom bakom huset, vilket dom tyckte var kul :)
Dom vågar mer och mer för varje dag :)

Perra e väl så gott som frisk från...vad det nu var han hade, magsjuka eller ej.
Men vågar inte pussas med honom än, e fortfarande lite rädd för att bli smittad haha!
I mon kanske jag vågar haha!

Pune kom föresten hem i dag med, då ingen annan insjuknat vågade han komma hem :)

Jag läste lite bok innan men tröttnade.

Jag längtar faktiskt tills jag ska Hem-hem igen, jag saknar mitt hem-hem måste jag erkänna.
Saknar min mamma, min pappa, hundarna, katterna, hästarna, och till o med barnen då då =P
Jag saknar faktiskt min stuga också, det var liksom mitt egna lilla krypin som jag inte delade med någon utan det var liksom bara mitt, där bodde jag för mig själv :)

Jag tror jag ska unna mig en varmdusch, jag e lite frösen, plus hade vart skönt.
Fast hade vart skönare med ett varmt bad.
men det går inte då vi inget badkar har...fanns ett gammalt badkar i badrummet innan men där skulle jag inte ens våga sätta mig i mon den så var besprutad med bekämpningmedel, den känndes ganska ofräch hehe.



Hade föresten en intressant och trevlig konversation med Nelly på msn tidigare i dag, vi kom fram till att vi e trötta på tjejer....trött på brudar överhuvudtaget, dom e inget att lita på, krångliga, otrevliga, bekreftelse sökande och allmänt falska, ja de finns många rötägg, jag har då skaffat mig & avskaffat mig många tjejpolare genom åren, och det finns absolut bra anledningar till varendaste en...eller en riktigt bra vän gled jag ifrån, och det är faktiskt riktigt tråkigt då det var den bästa polare jag haft genom åren.
Men jag e inte ledsen för alla dessa förlorade själar, jag lever vidare och klarar mig bra.

Sen är ju sanningen fasktiskt den att jag alltid trivts bättre med killar än med tjejer.






Nej jag ska hoppa i duschen har jag bestämt!
Ha en bra afton gott folk.







Ja just det, mamma titta katterna har börjat klättra i träd :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0