Avfärd efter kl 18!



jajjemen efter dagen slut på Scorett bär det av till familjen=)
Kul det ska bli!
Och jag ska få se Farbror Timon som blir bättre för var dag!
Min kära gamla Timon!! =)
Han orkar med ett tag till =)

Äter frukost som vanligt, fil, macka med ost & ett glas juice =)
Blev ingen morgonpromenad i dag tyvärr, halvkass väder.
Men älskade Perra kör ner mig till bussen, så bra så =)

Skrev en komihåglista vad som ska med ner till Västkusten, eftersom Perra får packa bilen & plocka upp mig vid korsvägen när jag slutat.


På fredan blir det Borås skulle jag tro, shoppa mammas födelsedagspresent & kanske lite annat kul till mig, då jag för en gångs skull hade kvar lite pengar efter betalda räkingar =)


ja det får vara allt för stunden, nu ska jag sminka mig =)



hej hopp ha en bra dag!
jag ska "jobba" sen köra massa bil.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0