Nervös!!!


Kl 9.00 börjar jag i dag, första praktikdagen, nervöst!!!
vaknat av och till sen kl 5 i morse.

Japp och långa arbetsdagar blir det, eller ja det blir som en vanlig arbetsdag 8timmar & 1timmas rast.
Slutar 18.00
Skönt att vara hemmifrån heladagen.
Slippa allt elände här hemma.

Sitter och käkar frukost, har gjort i ordning matlåda.
Ska strax sminka mig & klä på mig.

Iiiiih!!!
Nervigt, va fan så gott som EXAKT 1årsedan jag praktiserade sist ( På Strands Ab, Fritsla)
det sög som fan, dom utnyttjade mig till max!!!
Idioter!
Riktigt dåligstil.


Men denna praktiken verkar som den kan komma att bli suverän!!!
Chefen verkar hur schysst som hellst=)


Jaja greja sig i ordning nu!
Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0