Redovisning, fan!



Redovisning av vårt projektarbete i dag då.
Inte den minsta förberedda då halva gruppen var borta i går.
Smått irriterande, för jag som e så äckligt nervös och verkligen hatar att redovisa inför grupp...har ingen aning om vad jag ska säga i dag.
Hade vart bra om man visste och gått igenom lite vem som ska säga vad.


I går på bussen hem ringde Perra, vi var bjudna till Nygg på lite lunch, härligt härligt =)
Var där ett litet tag sedan traskade jag helvetesbacken upp, precis som jag gjorde i går, gick riktigt bra faktiskt, inte alls så anfodd och tror att jag ska dö upplevelser längre=)


Jaja ska göra mig klar nu så jag kan börja traska =)
Blir promenad till Bussen i dag =)
Blev inte det i går, tog bilen, men då lämnade jag den hos Nygg så Perra kunde ta den när han skulle hem, för han stannade kvar när jag gick.
Så jag fick dagens motion, fått motion varjedag denna veckan tror jag.
suveränt!
Jag är flitig =)



Ååå just det, när man kommer upp för trappen till övervåningen...
Jag skojar inte men det stinker fan äcklig gammal svett =S
Jag skojar inte...
Tur vi har dörren till vårt rum så gott som stängd...uuuh.
jaja men vad ska man gö liksom...suck.



Sedan blir det handla en bit mat på Willys, och sedan hem och städa.
Min städvecka =P





Timon är föresten på bättringsvägen=)
Min gamle farbror-Timon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0