Det ser mörkt ut!


Om vi kommer iväg ner till väst eller inte, men jag tror fakitskt vi blir hemma i Baggbo i jul ändå...känns som de...
kring -20 till -25grader i natt/morse...
Så jag förstår att bilen efter att den stått utanför jobbet i Xantal timmar att batteriet hade dåligt med ström plus att när den startaa (väldigt segt) så var instrumentbrädan död ännu en gång, jag börjar tro att det har med batteriet att göra...
Jäkligt störande!
så nu i helgen ska har Perra LOVAT att ta sig tid och ork för att greja mptorvärman som vi självklart inte fått fixat...
Så e de när man jobbar å sliter om dagarna=P
Så på de sättet kan de ju bespara oss att bilen fuckar sig kanske=P

Middag hos chefen i afton, vill INTE ta bilen dit utan funkande instrumentbräda, vill gärna se hastigheten osv ....
Riktigt halt ute dessutom.
Så Ana & Anas man kommer och plockar upp mig så ska han köra oss till Leksand=)
Mycket snällt=)

Perra säger att vi kan klä granen här hemma då... en jäkla plastgran!!!!!
Jag kommer inte gå med på det, riktig gran eller ingen alls...lutar åt ingen alls =(

Men men spela roll, denna julen kan vi skippa ändå känns de som.
Överskattade högtid....

yeye ska göra mig i ordning för att åka till chefen snart då...


ha de gött gott folk=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0