Tjoho!



Fredag i dag, veckan har gått riktigt fort tycker jag.
Efter gårdagen e jag fattiglapp brännde 1800kr i går på...mat & bensin, det ni!
Nja men jag pröjsade maten vi handlade, hade en liten skuld till mats sen innan, så det gick jämt ut med teleräkningen ha betalat också, sen så betalar perra mig sin skuld när hans lön kommer.
Bensisnen gick på 300kr resten var på mat & skithus papper!
fattiglapp? Jo de kan man väl säga.
I dag bär det av till lager 157 för att utnyttja mitt presentkort jag fick av Perra innan jul, måste användas innan den blir obrukbar dvs 24:e januari.

Annars i dag vet jag inte, ska väl laga lite god mat till middag, thai rödcurry wook blir det, var längesedan sist =)


angående mitt senaste inlägg, ja det har väl lagt sig nu, men min åsikt e fortfarande att man borde tänka sig för innan ett sånt beslut.
Många har undrat vad det handlar om, men vilket jag inte kan gå in på, för detta e någonting jag inte borde veta....inte än i vart fall. =P


Nä nu ska jag ner och borsta tänderna plus sätta på en maskin tvätt sen blir det lite tv och fortsätat elda i kamin för att få upp värmen här på rummet.
Brrr =)



ha de fint hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0