Ensam hemma =)



I dag e jag ensam hemma så skönt!
Mats e inte hemma och inte Perra heller, Perra följde jag ner till bussen som gick 12.45, fick glass-peng av Perra innan han åkte =)
Så när bussen kom gick jag in på korsvägen och köpte mig en bägare mjukglass =)

Satte mig och njöt av glassen sen gick jag hem igen, en annan väg jag inte gått innan, Baggbergen, brukar ju åka där å så men aldrig gått den sträckan, längre än den jag brukar gå men de gick, men faaasen vad varmt/kvavt de vart i dag, trodde först de skulle bli åska i dag, men tydligen inte, få se senare i kväll/natt om det blir nåt.


Annars har jag kikat på tv, käkat lite mat när jag kom hem från promenaden.


Och nyligen så har jag käkat middag/kvällsmat, varma mackor =)
Ska väl fortsätta chilla =)


Sov föresten länge i dag, sov till 10.20 i morse!
5 timmar mer än vanligt hehe.
har ju gått upp kl 5 tisdag-fredag när jag jobbat på Clas Ohlson hehe =)


yeye vet inte vad mer jag ska skriva.
Det får va allt för i dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0