Festivalen är över hemma igen!



Japp kom hem i går, på egen hand... ensam =P
Fick inge liv i Perra och Mats & Fransson verkade sömniga dom med, men jag tog lite pick och pack gick til Borlänge resecentrum väntade på bussen till Falun i 1timma och sen åkte jag hemmåt, bytte buss i falun för att komma hem till Bjurs.

Sen traskade jag alla uppförsbackar hem, fy fan i den attans värmen aldrig svettats så, var extremt uschh!!!
Men hem kom jag och attans vad skönt det var.
In i duschen med samma efter jag druckit nägra glas saft=P
Hade ju inte duschat på 5 dagar!!!!
vidrigt haha!
men fan vad skönt att duscha, helt fakntastiskt!!! =)
Sen bara slappa slappa slappa!!!!!


Efter 14.30 kom grabbarna hem.


Jobbade: ons, tors, fre & lör.

Men värt det trots att speciellt sista dagen var kämpig i den hettan som infann sig, över +30 grader och stekande sol!
har hunnit med att se/träffa folk, se en del band ( NOFX, Them Crooked Vultures, Kim Wilde, The hives & Johnossi!)
Men tyvärr missade jag: DLK, The Ark, skumdum, Hardcore Superstar &Troublemakers.


Men jag e bra nöjd ändå, min första festival är av betad, och det var helt okej, bortsett från all äcklig stank från bajjamajjorna, fruktanvärd odör!!!
Och drygt atts e andras skit varje eviga dag när man ska pissa!



Jaja kul vecka i vart fall =)


Bilder lägger jag upp senare, för nu ska jag slänga ihop lite mat & iväg och jobba på Scorett, helen ringde nyss och behövde lite hjälp, då Anette e sjuk!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0