Fredag, JÄVLA SKIT!



Ja faktiskt, inga pengar, pank som en kyrkråtta!
Blir inte att åka hem-hem, hade gärna gjort det!
Längtar hem till familjen och djuren faktiskt.
Behöver komma fårn Baggbo några dagar, men icke, vi e fast här hemma.

Får hoppas påsken inte krånglar då, för den helgen vill jag verkligen ner till familj & vänner!!!!!
Njae jag e faktiskt besviken...hade till o med packat väskan redan i onsdag.
ATTANS!

jaja nu sitter jag & äter frukost, gjorde kladdkaka i går så jag mimsar på en liten bit sådant.



ha en bra dag.
Jag e bara besviken...



Puss & kram till familjen, saknar er!
Och jag hade absolut viljat sett "alla småssar" igen
Men men man kan inte få allt här i världen, speciellt inte då allt här i världen kostar pengar.
Det är ju tur att luften är gratis i alla fall och att man får andas den.



Just det dagens smink....
Lila...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0