Tisdag, hemma.



Japp i dag e jag hemma, ska "plugga" lite om ett tag.
Fick ett grupparbete i går, så jag ska sätta mig och kika igenom och börja skriva på det i dag hade jag tänkt.
Blir nog bra, vi ska samanställa det efter föreläsning någon dag i veckan, jag får nog säga i morgon att det gärna får bli innan fredag, för jag & älskling ska ju åka hem-hemöver till min mamma & pappa!!! =)

Kika valparna innan dom blir sålda, plus sen får vi väl umgås med alla där hemma, kanske hinna iväg till Obastian eller liknande =)
Yeye blir nog bra.
hemfärd på söndag igen, jäkligt trist...men vad ska man göra när man har en kursplan att följa =P
Jag hoppas faktiskt för en gångs skull att perra inte får jobb i helgen men men får han det så blir vi ju hemma såklart =)

Men jag kommer hem till påsk tors-måndag! =)
Så det kan vara ett ypperligt tillfälle för att sammanstråla med diverse saknade personer! =)


Försöker få med perra så vi ska åka å simma lite på Lugnet men vi får se om det blir av.
jag vill verkligen hitta på något i dag i vart fall.

I går var det föresten +5 grader, så det börjar väl likna lite vår väder, med sol och blå himmel, dock inte i dag.
I dag är det bara grått och trist =P


Jahopp...vet inte vad mer jag ska skriva.



Har lite nostalgi =P
Lyssnar på LOK- sug min! =P



ha en bra dag heeeeej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0