Sista dagen på Scorett= Skit dag!



Dagen började sämre än sämst!!!
Vaknade med ont i magen, mensvärk/nånting mer.
Perra var så söt och gick upp och lagade lite mat till min lunchlåda.
Sen vid 9 skulle han med Micke till Borlänge och jag skulle få skjuts ner till bussen, för att åka till Scorett på min sista praktik dag!
Men när dom lämnat av mig vid busshållplatsen strax där efter fick jag fetaste illamående attacken och en kastspya slängde sig ur!
Riktigt vidrigt!

Väl på praktiken mådde jag bättre, men medans jag gick på lagret och plockade plocklistan, så kände jag samma illamående slänga sig över mig, gick fort som attan mot fikarummet, där Helene var, så sa att jag lade mig att vila på soffan för min mage inte kändes bra.
Det kraftiga illamåendet gick över efter en liten stund, fortsatte med det jag gjorde sen packade jag upp skor och sen efter ett tag hände samma grej igen, gick till fika rummet igen, denna gången övertygad om att jag skulle behöva spyur mig igen...men hade ingen lust med det så höll emot och illamåendet försvann ännu en gång men magen kändes fortfarande inte som den skulle.


Gick ut i butiken igen å packade upp, då det ännu en gång blev samma fenomen bad om att få åka hem då jag verkligen inte pallade, det var lugnt.
Så jag låg på soffan i fikarummet till 12 då kom Perra & Micke och plockade upp mig efter dom vart i Borlänge, sen har jag legat med magont & sovit hela dagen, gick upp vid 19.30 och käkade lite makaroner...sen har vi kikat Criminal minds & grannfejden, och nyligen duschat.

Blir sängen snart igen, ska upp kl 6 i mon, ska ju gå till bussen vid kl 7.
8.30 är det avslutningsfika på kursen.

Blir inte att åka hem i mon då denna dagen då packning osv skulle gjorts gick till spillo plus jag känner mig mer eller mindre klen, men på lördag bör det av som det ser ut.


Tiden på Scorett föresten har vart super bra!
och middagen på ÅH i går va bara bra =)
funderar på om de va nåt med maten som gjorde mig så kass i dag...
För drack bara 2glas vin å nån cider i går, tog det riktigt lugnt enbart för att palla dagen i dag som i vilket fall vart skit pga en mage i uppror =(


Nu orkar jag inte skriva mer...


Klart slut....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0