Dag 3.


3:e dagen hem-hemma.
Skönt, men krasslig är man, så typiskt.
Jag hoppas att jag reder mig så jag orkar med party i morgon!
Men Herr John!
Och om jag har tur att få med mig Kenny på det också, men förhoppningarna är inte stora direkt.
Det blev inge av att träffa Obbe i går för han e så seg.

Och plocka björnbär med Annie & Lisa blir inte av i morgon heller...
Stackars Annie är sjuk och ligger på sjukan =(
Krya på dig gumman =)

Men ska försöka pricka in en fika med Lisa i Borås någon dag i vart fall =)


På tal om Borås... när jag hade landat i Borås i onsdags så sprang jag på Elias!!! (gammal klassis sen låg-mellan & högstadiet)
Skit kul å se honom inte setts sen en efterfest hos honom för några sommrar sedan, men skit kul å se han =)


Har vart ute och brummat lite med min bil också, och shit folk i Kinna kan verkligen inte köra bil!!
Dom ser sig inte för och tar ingen hänsyn alls!
Men i vart fall, skönt att köra min kära bil igen... =) slippa Toyotan vi lånar av andra sidan hehe den e så bökig & brötig, inte för jag kört den, men vågar man?
När den dör när man kopplar? =P

Pappa har grejat så bilen min startar fint, pappsen e duktig gjorde felsökning och fick där med veta felet, sen är det hål i avgasröret, farsan ska fixa =)
Pappa är awsome faktiskt, bra att ha en pappa som jobbar på volvo =)
När man har en volvo som krånglar =P
Bilen skall grejas klart & besiktigas här nere så hämtar min pärla en annan gång =)


Hur som haver, ganska turbulent här hemma, men jag e glad att vara hemma ändå trots alla krempor osv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0