Ingen ledig helg här...



Nepp jobb hela helgen, jag jobbar lördag-torsdag och sen ännu en lördag...
Vi kom nyss hem från Reines mamma, Reine är i byn, han fyller år på söndag så i dag blev vi dit bjudna på lite smörgåstårta =)
Riktigt smarrigt =)
Det satt fint, så får bli pasta sallad i morgon istället =)
Reines snälla mor bjöd på ett glas rött också =)
Mycket uppskattat =)


Såg 3st ankor som kom kvackande, viftande på stjärten och med raka ryggar & långa halsar.
Dom traskade mot oss.
Och jag är ju så svag för ankor, tycker ju dom är så söta=)
hade inte haft något emot att ha några ankor =)
jaja drömma kan man ju=)

Resten av kvällen veti tusan vad som händer, nu e Perra & Reine ute med nån "häcksax" och klipper...
Får se när de komemr in.
Chips är inköpta för kvällen rå får hoppas de går nåt bra på tv =)

För övrigt sen typ februari månad har jag gått ner från 59kg till 54,5kg.
Och bara på denna veckan har jag tappat 1kg.
Det börjar arta sig med simmning, promenader och mina påstastartade 50situps om dagen =)

Kanske hinner få fin mage till beach2011??
Inte för att jag tror de komemr bli så mycket beach nu när man börjar nytt jobb, men de gör inge =P
Kanske får en snygg mage för det, vi får hoppas=)



Nepp nog sktivet på bloggen för denna dag.
Jag tackar för mig=)


ha en bra fredags afton=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0