Ännu en känga!



Jahopp, gårdagens 5timmar lektion var mer eller mindre seg, uttråkande, irriterande!
Eller ja sammanlagt 5timmar stod läran och mal på, och de testet vi fick göra....de hade verkligen NADA att göra med att vi ska komma på vad vi vill göra? om vi vill plugga eller jobba, vad vi vill jobba med eller vad vi vill plugga med....
Jag blir GALEN kursen får mig att må skiiiiiiiit!!!!
Så i dag skall jag till AMS ännu en gång och ge min handläggare en känga för att jag måste gå kursen!!!!!!
Om hon e inne vill säga men de hoppas jag!!!!

Sen när kursledaren e tillbaka måste jag ju förklara för honom att jag inte vill gå kursen och varför!
För det kan ju ABSOLUT INTE ams meddela honom om, dom som TVINGAT mig gå kursen...
Ska bli intressant med ams i dag.
ska anteckna hela lektionen i dag dessutom, för de e så mycket skit!
Ångrar att jag inte antekknat tidigare lektioner för att kunna beskriva va de e förnånting dom försöker tuta i en!!!


Jaja nu är frukosten avklarad och lunchlåda packat.
I eftermiddag blir det simmning, inte simmat sen i fredags tror jag.
Skulle simmat i går men hade ont i magen & huvudvärk på G efter dagens föreläsning som bara malde sönder ens skalle....
men i dag ska jag simma, sen blir det nog simmning resten av veckan ut, kanske men undantag på lördag... vi får se.

Snöar gör det igen föressten, ååh jag blir så trött.
Snälla ge mig vååår! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0