Grafitti nails.



Japp jag köpte mig ett "grafitti" nagellack i går när jag va en sväng på stan och lämnade jobbansökan.
typ alla har ju sånt, så då tänkte jag testa och se...



Fredag i dag, härligt=)
Få se vad man hittar på, i går bestämde jag att Perra & jag bara skulle ägna oss åt varandra hela helgen=)
Åker ju på tisdag till Västkusten, så då måste vi ha lite kvalitetstid för oss själva=)
jag har dock inte kommit på vad vi ska hitta på eftersom ekonomin inte är den bästa =P
Men de löser sig nog =)

Nu skall jag sätta mig och "beta igenom" butiker i Borlänge och ringa...


I går kväll när jag satt framför fatorn och surfade, och sammtidigt hade koll på elden i kamin.
Så låg alla 3 katterna i sängen och hade det varmt och skönt medans värmen i rummet steg gradvis =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Snygga naglar =) Sv: Det är hans bror som skall köpa en bil =)

2011-02-18 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0