Landvetter flygplats!


Jahaaa här kommer mer blogg, vart en soft tag.
Nu är hela familjen hemma=)
Hundarna har vart jätte gosiga och efterhängsna i dag, men de e bara mys=)

Satt en stund och kollade lite jobb, sökte en tjänst som "incheckare" på landvetter, sen är de en del andra tjänster där som jag tänkte jag ska ge ett försök och söka=)
De e mesta dels sommarjobb, men vill ju inte ha nåt fast här nere, vill ju tillbaka till Falun å så efter sommarn OM de skulle bli jobb här nere i väst som sagt.

Blev tyvärr ingen fika med Lisa i dag, men de kanske hinns med en annan dag, på lördag har jag bokat upp mig för att träffa min kära Busen!
Längtar, de ska bli så kul att träffa henne & så måste jag ju självklart träffa hennes hundar=)
Blir nog fika med Beccis i övermorgon=)
Henne har jag nog inte sett sen min 20års fest!
Tragiskt men sant...
Så det ser jag också fram emot mycket=)

Sen kanske träffa John & Cissi på fredagen om de skulle hittas på något eftersom han fyller år på torsdagen.
Mormor vill jag också hinna med, så jag hoppas att hon kanske kommer hit någon dag=)
Nelly & hele vill ajg med träffa...men hur vida det e möjligt vet jag inte.
Sen så hade jag & Kenny smsat lite om att ses...men nja, vi verkar tyvärr vara bokade de dagar den ene hade kunnat setts, som det brukar vara...tyvärr...
Men vi får se, jag ska ju eventuellt till Väröbacka å fylla i tattoon om Tholeif har tid över, så då kan man ju svänga förbi och säga hej till karln i vart fall..
Ja vi får se.
Sne e de en del andra som vill ses...
Gaaah har inte tillräckligt med tid, skulle behöva i vart fall 3 veckor för att hinna beta igenom de flesta som man vill träffa...
Jaja inte lätt att hinna med allt på så kort tid =P

Jag är dessutom sugen på att klippa mig nu när jag e hemma, men jag vet inte...få se hur de blir med den saken.
I mon ska jag testa simhallen i Skene och se om den e nåt att ha =P
Inte simmat sen i fredags!
Jag känner abstinens =P

Köpt systemkameran av farsan nu, den skall väl invigas och testas den med.
Puhu hur ska man hinna...sen in till stan någon dag för att söka massa jobb med...shit asså...

Jaja nog med detta blogg inlägg nu orkar jag inte skriva mer =P




en fin bild på gamle Timon som jag tog förra sommarn =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja vi skall allt ta och ses =) Kommer du hit på förmiddan kanske vi kan åka in till stan sen på eftermiddan för att söka jobb åt dig? Eller hitta på nått annat skoj?

2011-02-22 @ 20:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0