Maizan & Busen=)



I eftermiddag/kväll får jag skjuts av mammsen till Rävlanda, hem till Busen=)
Och får även hämtning sen när mamma jobbat klart=)

Ska bli super kul att träffa min kära vän igen=)
Nya kameran ska med så jag han ta lite fina bilder på hundarna=)
Lite vin & snacks verkar de bli i kväll också, mycket trevlig kväll att se fram emot tror jag=)

Blev riktigt trött å seg efter bastun i gårkväll så lite efter kl 23 lade jag mig, somnade hyfsat fort ändå tror jag=P
Sovit ganska gott, men jag har ju drömt riktigt sjuka & konstiga drömmar i 1½vecka nu tror jag, det verkar inte ge med sig.
Men men tids nog gör det nog det.

På onsdag är det hemfärd, tråkigt men sant.
hade nog gott kunna stannat 1 vecka till=)
Men på torsdag har jag faktiskt en arbetintervju att gå på, vilket jag kanske inte nämnt tidigare.
Så förhoppningsvis ännu ett extrajobb=)

Kul att få testa på nåt nytt, de e ju fortfarande butiksjobb, men en annan sorts butik=)
spännande=)


Jag bjuder på denna gamla bilden, en 7år gammal bild.
Bilden är tagen på en Valborgsmässoafton dagen innan min 18års fest=)
Här var det förkrök hemma hos Busen=)
Shotta vodka det var vår grej det =P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0