Från -12 till +2 ???


Jag fattar verkligen inte det, i lördags och hela förra veckan måndag-lördag var det kring -10 till -12 grader ute.
Sen helt plötsligt i går, över natten bara så hade temperaturen stigit med +12 grader och lite till ?!
Och det töar som tusan ute!
Skit skumt... att bara bli varmare så över en natt...
Nu är det dock is-gata utanför, men det töar fortfarande, ganska glad över det fakriskt =)
Visst gillar jag snö, men nu vill jag att det ska börja bli vår=)

Känns som vår ute nu, ser på termometern att det är +5 i solen.
Det är för övrigt blå himmel och det fortsätter säkert töa hela dagen nu också =)

Jag är lite öm i kroppen efter simmningen i går, speciellt ryggen känns en hel del, men det gåt väl över tidsnog =)
Promenad senare när perra kommit hem, och simmning i morgon igen =)

För övrigt jag OGILLAR verkligen bastun eller varenda bastu på varenda simhall man vart på.
Man svettas inte en droppe!!
Säkert max 60grader inne där!!!
Tycker inte dom borde få kalla det bastu ens!

Jag tackar då för all skön bastu när jag e hemhemma =)
90-110grader det är grejer det =)
plus kasta vatten & svettas, det gillar jag!

inte sitta i nå simhallsbastu som har en enda funktin och det är att det göt en "torr" efter badet innan man ska dusch!
Värdelöst!
Sen de roliga i går var att de låg två kvinnor i bastun i går....vänninor så klart så kunde man höra dom fråga varandra emellanåt "Går det bra?"
GÅR DET BRA????
Inte ens varmt ju!

jaja nu ska jag väl städa lite, här ser ut som ett bombnedslag här hemma...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0