Jobblördag.



Kl 14 är det  jobb fram till 17, bara 3 timmar men de e ju helg ob också så de känns nice =)
Vaknade kl 8 i dag och var jätte pigg, har börjat läsa en ny bok också( Decembergatans hungriga andar), den verkar riktigt bra den med, kund enästan inte sluta läsa i går=)

Sen efter jobbet ska jag hem och så får vi se om man får planerat ihop något så jag träffar Anna en sväng, inte setts sen nyår ju.
Kankse blir sushi-date =p
Jag har aldrig käkat sushi så därför ska Anna slita med mig och käka sånt har jag bestämt =P


Om inte annat e jag i vart fall ensam hemma i dag med =P
Perra "lanar" ju hemma hos Jocke.
Men i mon ska vi iväg å simma for the first time =)
Spännande hehe =)

jaja nu ska jag hänga lite tvätt...




Så här låg Smuts & sov i går kväll =)









 

Kommentarer
Postat av: Annika

Så nära kanten....klarade hon sig utan att dratta ner i golvet?

2011-01-15 @ 11:10:53
Postat av: Perra

Jäkla cp-Mårt'n =)

2011-01-15 @ 20:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0