Smoothie.



Vaknade 9.20 gick upp och gjorde frukost, har ju lagt till mig med vana att dricka en smarrig & nyttig smoothie till frukost =)
har en "smoothi-bok" med massor av goda recept.
"Frukost smoothien"  är viktig om mornarna =)

1st skivad banan
1½dl juice
1dl naturell youghurt
1ägg.

& mixa samman allt.

En bra start på dagen enligt mig =)

I dag veti tusan vad man ska hitta på... blir väl laga mat & sånt nödvändigt =)

Ringer och avbokar tiden på verkstan för bilen i morgon... eftersom instrumentbrädan hoppade igång igen i torsdas morse när vi skulle åka=P
Så vi låter det ligga på is ett tag till...

Skall även avboka mitt blodprov i morgon eftersom jag fortfarande e förkyld...
Så jag får tagit provet en annan dag om någon vecka eller så...

Det var allt för tillfället.
Uppdaterar med bilder på julklapparna jag fick hemhemma senare i dag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0