Ser ut som: "hej kom å hjälp mig!"



I hövvet!
Blekte håret idag, ser ut som en blandning mellan morot och skabbig blondin?=P
haha mindre snyggt i vart fall=P

Men i mon skall det färgas svart/lila aktigt, hoppas de blir awsome!
Var först inne på rött men Perra färgade sitt rött det blev riktigt nice faktiskt=)

Vilken tjockis dag vi haft då!

Till lunch käkade vi Max.
Sen så har vi haft lite shopping=)
Jag köpte en ny plattång på Onoff, var -30% eftersom dom konkursat, sen köpte jag 2st nirvana linnen/t-shirts.
Rikrigt nice!

Och nu i kväll skjutsa vi Nygg till läkarn där han fick konstaterat att han hade öroninflammation & lite virus i halsen.
Efter läkar besöket käkade vi på pizzeria, så jag åt en kebabtallrik medans grabbarna mölade pizza=P
Nu e vi hemma och jag satte mig att blogga, måste väl passa på vårt internet har ju inte funkat på 2-3 dagar nu.

Här e i vart fall bild på min kanske inte allt för snygga hårfärg hahaha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0