Avskyr!



Att vara sjuk/dålig.
Så jäkla drygt, halsen har jäklats hela dagen en irriterande hosta, fortfarande snörvlig & känner mig helt slut i kroppen...
Tycker inte om att vara sjukskriven från jobb.
Jag vill jobba speciellt nu när man har ett fast jobb att gå till, jag vill inte va sjuk!
Jag har inte tid att vara sjuk.

Jaja blir hemma i mon med och sen på tisdag bara måste jag orka jobba igen.
Jag vill.

Men vi får se hur de blir med det, löser sig nog, i mon blir de en jäkla massa te drickande och massa honung i teet =)
Halstabletter och så vila, mer vila...fan vad trist! =P


Jaja nog tjatat skal krypa i säng.
Får ropa på käraste också så han kommer å lägger sig han ska ju iaf jobba i mon.
Plus jag behöver nån som klappar mig på min stakars mensvärkmage, självklart åker man på fler krämpor än nödvändigt, denna förkylningen hade räckt gott och väl.
Men nu får mandras med ont i magen också=P

jaja natti natti alle sammans sov gott=)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Man får alltid ta sig tid till att få vara sjuk,du skall jobba i 40 år till så hehe ;)

2011-06-20 @ 08:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0