Årets första grillkväll=)



Det var i går=)
Så kring 18.30 var vi hos Jonas, och jag unnade mig faktiskt rödvin, en hel flaska råkade det bli haha!
men de va riktigt gott vin så tack Anna & Kim för de goda vinet=)

jag hade gjort hemmagjord potatissallad, efetrsom potatissalladen i charkdisken nere på Konsum kostade multum, vet inte hur mkt det var i en liten låda, men de kostade 45kr och det hade inte räckt till både Perra och mig.

Så jag gjorde den supergoda potatissalladen vi brukar göra om sommarn mamma & jag, med vitlök & basilika=)
Dock blev den inte så god som den är på sommarn, för den ska ju hellst vara gjord på färskpotatis=)
Och sen minns jag inte om man skulle ha både Cremé fraiche & gräddfil, elelr bara en av de ingredienterna, jag körde på bara Cremé fraiche...
Men gott var det i vart fall, och så fläskfile som vi hade haft i marinad i 1 1/2 timme.
Det blev mycket gott=)
Och trevlig var det hos Jonas =)

Vi drog hem vid kl 22, skulle kolla film... men de filmerna vi satte i dvd´n fuckade ut efter 10-30 min.
Tillslut gav jag uppoch gick och lade mig, rödvinet hade gjort sitt och när jag lade mig i sängen total slocknade jag =)

Ingen huvudvärk heller när man vaknade i morse, fanstastiskt =)
var mer elelr mindre säker på att jag skulle ha det efter vinet=P
Men icke!
Och skönt va ju det.
Jobbat 12-17 på Scorett i dag, att göra hela dagen lång, härligt =)

Nepp nu orkar jag inte skriva mer...

hej hopp och så var även denna helgen över!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Så himlans gott med grillat =)

2011-03-27 @ 20:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0