Årets första grillning =)

Blir i kväll hemma hos Jonas =)
Fläskfilén ligger och tinar, och potatisarna är kokta nu skall dom bara svalna sen skall här göras potatissallad =)

Kanske man borde lägga fläskfilén i marinad snart också =)
Kan inte bestämma mig om jag skall unna mig lite vin i dag ändå?
Hade suttit riktigt fint till grillat & potatissallad =)
ja jag skall ta mig en funderare på det.
Bra dag på jobbet i dag en hel del kunder nu så här efter löning =)

Gjorde lite inköp idag också innan jag började jobbet, 3 par riktigt snygga leggings =)
Riktigt fyndpris =)

Leggingsarna kostar i vanliga fall 199:-/st

Köpte alla tre för mindre än halva priset! (fint med tag 3 betala för 2 och personalrabatt på det )
Sweet!!!

Här kommer bilder på inköpen. ( Jag vet spegeln på rummet är riktigt smutsig, skall göra rent den någon dag snart) =P









Leggingsarna är snyggare på riktigt än på bilderna pga ljuset=)
Men dessa är i vart fall dagens inköp =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Snygga leggins =)

2011-03-26 @ 17:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0