Kom hem!



Helgen närmar sig med pytte små steg, ååååh jag som vill ha helg fort, jag önskar mig kanon fint väder till helgen också, så jag kan ligga ute & seka, och så vill jag gärna ha fina kvällar så man kan grilla ock gotta sig=)
Blir inte bara att ligga på latsidan till helgen, skall ta tag i all den rena tvätten i tvättstugan som bara väntar på att återvända till sin plats i garderoben=P
Och på söndag är vi bjudna till Jennies konfirmation, vilket skall bli trevligt.
Blir säkert god fika då tror jag hehe =)

För övrigt, Basse har vart borta sen i fredags kväll =(
Visst e man orolig att något hänt, Perra är nog mest orolig, i går kväll låg han och vred och vände sig innan han somna...
Hoppas hon bara e ute på en lång färd och kommer hem snart istället för att det har hänt nåt=(
vi saknar våran lilla Basse-klurig =(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0