Jätte glad!!!!



3dagar kvar sen börja man jobba vanliga tider, de ska bli skönt, i dag e jag sjukt trött!!!
Små ont i halsen, och huvudet...
Har varken råd, tid eller lust att bli sjuk, så peppa peppa att man inte blir sjuk=P

käkat lite rostmacka & druckit te.

För övrigt i går så kom våran lilla Bacon(Basse) heeem!
Världens bästa överraskning!
Vi hade mer eller mindre tappat hoppet om att hon skulle komma hem, men hon kom hem 4 månader senare, så jäkla skönt!
Nu e våran lilla "familj" hel =)
Perra jag, Smuts, Bacon & Tiger=)


Orka rinte skriva så mycket mer, ser fram emot nästa veckan då blir de en jäkla massa träning och så skall de hålla i sig där efter sen också=)




Basse i går när hon nyss kommit hem=)




Kommentarer
Postat av: sofia

Tack underbart fina Mia. För dina varma ord. Jag mår bra av dej, Du gör mig så glad alltid! Du e en härlig vän ska du veta!



Å jag kommer få ordning på mig själv också.



Så glad Bacon Basse kommit hem igen!!!



Kramar i massor

2011-09-20 @ 22:04:12
Postat av: Mormor Annika!!

Hej Bazzini!!!

Välkommen hem igen!!

blev så lycklig för din och dina ägares skull. Stanna nu hemma är du snäll.

2011-09-21 @ 15:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0