Värme!


+20 grader idag efter jag slutat jobbet inte alls fel.
Sprang in å handlade lite smått på willys på hemvägen, glömde självklart springa in på apoteket när jag ändå va på willys..
Åkte hem käkade pizza som va kvar sen i går...näe jag satt där i godan ro & åt pizza kom jag på att jag hade glömt att kolla om jag hade recept kvar på apoteket för å ta ut en omång p-piller till...
Ringde apoteket, och fick veta att jag hade rtt uttag kvar som tur var.

Tyvärr kom jag å tänka på allt detta kl 17 då hade apoteket i Grycksbo stänht, så satte mig i bilen å puttrade in mot stan, hämtade ut piller & så dejtade jag sofia snabbt föör en bit glass i de fina vädret=)

Och nu har jag aldeles för en stund sen gått en rask promenad, och självklart gått både ner & upp för (mördar backen) "hagen backen" =)


lite mer bilder sen helgen.


   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0