Kommande inköp.

 
 
Jo vars nästa gång jag e hemhemma, tänker jag kika förbi Kinnaskroten å köpa tyg =)
Tyg att ha som bakgrunder för porträtt foto tänkte jag=)
Man måste ju börja någonstans, idag tog jag ju till Perras Zebra tyg, finns andra "djuriska" tyg här hemma men Zebra tygen var det som det fanns mest av och lämpade sig att sättas upp=)
 
Sen får vi se om man kan komma att komma igång med lite mer porträtt foto nu i höst...
Fegar lite för det... vet inte varför.. eller det är ju lättare att bara fota en bra vy över vatten osv... men fotar man en person vill man ju få till det med ljus, pose, ställe man är på osv =)
 
Men som sagt bara att öva öva ÖVA!!! =)
 
Känner verkligen att jag har världens bästa hobby, så fruktansvärt kul, spännande & finns alltid mer att lära =)
Bästa är ju att fota i sällskap av min vän & kompanjon Sofia=)
Vi kan bolla idéer åka till olika platser osv =)
 
Här e lite fler bilder från idag.
Självklart mest på mig själv då Perra är sådär lagomt road över att vara med på kort =P
 
 
 Ungefär så här road =P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0