Ryggskott igen?

 
 
 
 
Har inget bättre för mig så jag uppdaterar både fotobloggen och denna, vardagsbloggen (kan man kalla det så)?
Var hemma i Kinna över helgen, vi åkte ner efter jobbet i fredags, när vi kom fram vid 22.30 var bastun värmd och klar =)
Bara att stiga in i 100gradig bastu, svettigt å skönt!
Käkade cupcakes till kvällsmat och sen blev det sängen.
Var tänkt vi skulle följa med på hundutställning på lördagen så jag kunde fota lite, men icke!
Regnet ÖSTE ner nästan hela dagen.
Var iväg till Kinna skroten för att kolla tyger till bakgrunder för porträtt foto, det sket sig också....
Åkte dit och till min fasa var butiken fylld av massor av annat folk som behövde expertis och hjälp, så slopade tyget denna gången, får göra nytt försök om 4 veckor.
 
På lördag kvällen kom momor ♥
Pappa bjöd på oxfilé med tillbehör, super gott och efterrätt till det!!!
Hann Fota en av hundarna, innan det blev för mörkt ute, vilket resulterade i oönskade skuggor när jag använde blixten...
Fortsättning följer alltså...
 
Vaknade för övrigt med sjukt ont i nacken som gick upp i huvudet, haft ont heladagen, Perra va underbar och körde hela vägen hem =)
När vi nästan kommit halvvägs och jag satt och försökte hitta en bekväm ställning så knäpper det till i ryggen, och jag befarar nu att det är ryggskott ännu en gång, så får väl se i mon om jag är mer eller mindre invalid...
 
Hur som haver mysig helg trots regn...
Och det viktigaste av allt: Fick med vinter däcken hem haha!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0