Tråkigaste dagen på veckan.

 
 
Regn & rusk...blåser massor...
Vaknade kl 7 ganska pigg, fick se ösregn och att de blåste nästan storm ute...
Bestämde mig för att fortsätta sova... tvingade mig själv till mer sömn, och vaknade kl 11.
 
Fortfarande skit väder ute...
Satt på en maskin tvätt.... dammsugit nedevåningen... ska snart dammsuga här uppe också.
Jag önskar mig ett enplans hus!
Hade vart så mycket lättare =)
 
Ska se om man kan fjäska med Perra att jag kan få ödsla lite tid på honom och använda honom till att öva porträtt foto lite senare=)
Rigga stativ och kanske själv vara med på bild tillsammans med honom =)
Vi får se, vi ska i vart fall, ner på byn å slänga lite skräp sen.
Är lite sugen på Bio i dag, men den enda filmen jag vill se är i 3D och gillar absolut inte 3D...
 
För övrigt sugen på att tatuera mig snart igen, måste nyttja mitt presenkort innan jul...
Så slipper vi övertid på måndag tror jag att de blir en sväng förbi Temple of Art och prata med Anna =)
 
Bytte till 50mm objektivet då jag igår upptäckte fläcken/repan på filtret till 18-105mm objektivet.
Tog några snabba bilder bara för att...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0