Spännande!!!

 
Wiiiie fått mail idag från jobbet jag sökte (helg/extrajobb).
Dom undra om jag fortfarande var intresserad även om de handlade om att jobba 2helger i månaden.
Det är jag ju absolut, för detta e verkligen något jag vill prova på och se om det är något för mig!
Nu håller jag verkligen tummarna.
Vore sjukt skoj!
Plus extra klirr i kassan dessutom =)
 
Av en slump kikade jag in Facebooken ock fick se att en kollega från Scorett väntar barn, jätte kul stort grattis till A & S.
 
Annars händer väl inte mkt, jobbar ock står i.
Tycker det kan bli helg nu =)
Träffa Sofia, gå på Sthlm Inkbash, party hemma i byn.
Kan bli en riktigt grym helg!
Ska bara ta mig till Tattoomässan levandes, för jag ska köra bil i Sthlm har jag bestämt =P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0