Tattoo suget...

Det smyger sig på sakta men säkert när sommarn börjar närma sig sitt slut.
Så det är snart dags för nålen igen tycker jag.
Vi får väl se vad det blir, men har kollat igenom ganska mycket bilder och googlat å haft mig.
 
Kan nog bli awsome till slut =)
 
Annars ska jag väl ta mig i kragen och städa om ett litet tag, minns inte när det blev dammsuget sist...
Säkert längesen i alla fall.
Sen ska jag nog fritera lite klyftpotatisar, steka på lite pepparbiff och njuta av ett glas rött eller två i min ensamhet =)
Om inte Perra kommer hem i hyfsad tid från Jocke =)
 
Får kolla blåbärs utbudet i mon, vilket jag tänkt idag men eftersom jag kommit på annat så får det vänta till i mon =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0