Jobb...jobb... jobb???

 
Jo jag trivs ju som det är, men som sagt tidigare höll jag på att kolla upp en grej fick aldrig riktigt svar därifrån, så jag har gett mig på´t igen och mailat dom, man måste vara ihärdig =)
Sen så har jag kollat lite annat, kollade till och med in en sväng på försvarmakten, ja mycket sirkulerande tankar må jag säga =)
Man hinner tänka och ändra sig många gånger=)
Men jag är fortfarande inne på samma spår =)
 
Haft en bra helg bortsett från att jag e suuuuper förkyld vart de sen i fredags =(
Tog mig i kragen och åkte hem till Anna i lördags i alla fall, hoppades glöggen skulle göra det bättre, satt hos Anna sörplade glögg och hade trevligt, sen fick vi dit en till kollega som vi sedan ochså slet med oss ut på Bolanche mycket trevlig kväll i alla fall även om man int emådde prima i går, mest förkylningens fel =(
 
I övermorgon har Perra & jag vart tillsammans i hela 6 år, jisses tiden går så fort!!!!
Blir att äta ute på stan efter jobbet=)
Myyyys =)
 
Men nu ska jag inhandla pappas present =)
Han fyllde ju år i går =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0