2:a grillningen denna vecka =)

 
 

I Andersbo, med Älskling, Mats, Johanna, Reine, Kim och Kims kompis, , plus Frida dök upp senare=)

Mycket gott & mycket trevligt.

Blev två lagom röda "rostas filéer" och sallad gjord på våran egen odlade sallad & sockerärtor! =)

Även lite annat sallads tjafs hehe =)

 

Vet inte vad som händer med bloggen men den hoppas över en rad helatiden, vet inte hur man ska greja så att den inte gör, så...men de fixar sig nog men inte idag. =P

 

Helgen blir lugn, tomt på kontot....tyvärr, hade gärna dragit till Bro på lördag på inflyttningsfest hos min fina kompis Sofia men men får hälsa på när ekonomin tillåter=)

Ska i alla fall ta mina sista pengar till att köpa en ost eller två, för i mon ska jag till Jossan så ska vi dricka lite vin & käka ost & kex, myys!

 

Nu ska jag sova och orka upp till jobbet =)

 

Här kommer lite bilder på vårat lilla grönsaksland =)

 

 Sockerärtor & Märgärt.

 
 
 
Gräslök. 
 
Sallad.
 
Rabarber.
 
Jordgubbar.
 
Smultron.
 
 
Morötter.
 
Lök.
 
 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0