intervju scheck!

Jajjemen då var de avklarat, kändes bra faktiskt :-)
Va ju grymt nervös innan, såpass nervös att jag mådde dåligt nästan...
Ja då har man kört bil i sthlm igen, och jag kom ju dit jag skulle trots en liten felkörning, men har väl att göra med all ombyggnad av vägarna i sthlm, plus skulle nog ta och uppdatera gps'en lite också :-)

Ska till Bromma på fredag igen för att göra del två i rekryteringen, så de känns ju spännande.

Legat vid tv'n och degat sen jag kom hem, ganska slut i huvudet faktiskt, haft huvudvärk senaste timmen så nu blir det sova.

Och måste ju säga tusen tack till Sofia och sebbe för att jag fick slagga över hos er <3, tusen tack vänner super snällt av er :-) Nu ska jag och katterna sova, godnatt:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du sökt för jobb? :) fotojobb?

2014-09-16 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0