Slapp dag, fest i kväll!



Vakna kring 8.15 låg i sängen och chilla till 9.30.
Sen så har jag diskat och gjort rent handfat och toalett :-)
Nu äter jag min frukost/ brunch :-)
Hemmagjort bröd och en päron, blåbär, hallon smoothie :-)
Ladda upp lite tills jag ska dra i väg på veckans 2a poledance pass!
Dock är detta openpole så man tränar och övar på egenhand :-)
Skapa lite ny träningsvärk när den precis avtagit haha!
Kul ska de bli i vilket fall :-)

Fest i kväll då, 30års firande... Perras kompis+ tjej fyller båda 30.
Känner ingen av dom och har väl träffat dom 1gång....
Så jag e väl inte jätte party sugen när man inte känner en käft...
Men de blir säkert trevligt i slutändan :-) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0