Omboka resa?

 
 
Ja vi hade ju bokat en Thailandsresa i slutet av Februari nästa år.
Men vi ser att vi troligtvis inte hinner spara ihop tillräckligt med pengar till det då det redan nu är en del utgifter.
Som idag fick vi räkning från juristen sen vi skrev testamente & hon fixade och skickade in ansökan om lagfarten för att jag skulle kunna bli medägare på huset.
 
Nu är jag husägare men det kostar ju en fin slant det också.
Nåväl, jag chattade med Ving.
Så vi ska boka om våran resa till något billigare och kortare reselängd,
Så det ska vi se över.
Utomlands ska vi men denna gången får vi ta något billigare och kanske med kortare reselängd.
 
Nåväl allting är värt det i slutändan , vi kan ta Thailand en annan gång =)
Nu är det viktigaste att få kickat igång en tillbyggnad och renovering av kåken =)
 
Arkitekten kommer ju också suga lite pengar framöver, ritningarna skall vi väl få nästa vecka så det blir en fin räkning där... sen kommer det nog bli en ganska saftig slant för att söka bygglovet också.
Men det kommer säkert bli bra.
Jag är bara så sjukt glad att snart är det dags att ta nästa steg i detta projekt... och det är ju sjukt spännande =)
 
 
Nu ska jag försöka sova strax, ganska mör efter poledancen =)
Men det är ju så kul!
Mycket upp och ner just nu och hänga på sidan...kul kul =)
 
Nu blir det natti natti =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0