Suck...

 
Hade känningar igår...
Ja gissa vem som ligger hemma med spänningshuvudvärk och jäkligt ont i nacken?
 
Just snyggt!
Var väl någon mening med att jag boka upp mig på jobb på min lediga fredag.
Jämna ut lite när man varit hemma och mått dåligt...
 
I morgon är det jobbintervju!!!
Spännande!
Börjar bli aningen nervös! 😀
 
Ska bara bli av med de onda i nacke/huvud också för i mon är det först jobb på Fs och sen intervju och där efter jobbnatt.
Blir en tuff onsdag känner jag.
 
 
Inte speciellt långt kvar till semester nu heller!!!!
Å vad jag längtar! 😍
Och semester det är verkligen behövligt nu för jag börjar bli ganska slut i kropp och huvud, behöver välförtjänt vila 😀
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0