Äntligen fredag, äntligen!

Göött!!
äntligen fredag trodde aldrig dagen på praktiken skulle ta slut sista timman gick så in helvete långsamt, eller rättare sagt från kl 1 och fram till kl 17 gick tiden i snigelfart, plus fanns inte mycket att göra speciellt itne efter kl 15 då posten hämtat alla paket då va de helt dött med göromål, så ja jag trodde jag skulle avlida av tristess =P
Men som ni märker, jag sitter här dricker cider och mår bara bra :)
Satt ute på trappen förut drack cider och mölade i mig Sour cream chips :)
Gött som fan!

I dag blir chill tänkte jag skulle ridit i dag men fan orkade verkligen inte blir i morgon :)
Måste bli i morgon, måste skärpa mig igen med ridningen ;)
Plus farsan ska kanske sitta upp lite i morgon dessutom :)
hehe kul =P

I mon så vart jag obokad, hade hoppats Emme kunde kommit på besök men hon fick inte låna sin farsas bil, så jag ska skrammla ihop till den dyra bussbiljetten åka till Götet, sitta & "parka" med Emme i mon eftermiddag/kväll, dricka tjöta å ha de trevligt, så ser planerna ut, så länge inte något går snett med planerna hehe, vilket jag inte hoppas :)
För jag behöver lite social stimulans =P
Nä fan håller tummarna för att vi får fixat oss en "dejt" i mon eftermiddag/kväll :)
Eller vad säger du Ems? :)

Jag hoppas på morgondagen ;)
jag håller tummarna :)


Nu ska jag pysa och hämta mig en till kall cider & kolla tradera ;)
Inte budat på något på länge, börjar bli sugen ( få abstinens) så i morgon blir det buda, haha för dom pengar jag egentligen inte har, hehe blir inga pengar denna månaden, har ju glömt lämna/skicka in lappar så jag får pengar, men jag klarar mig :)

Ha de gött i det fina vädret, jag ska ut & sätta mig på trappen igen med en "kall" ;)
Jäkligt sugen på att röka min vattenpipa, men det får bli en annan dag :)


Just det ja, var ju på tal om mitt örhänge/plugg/tunnel  i inlägget senast tror jag?
Den e borta nu, helt pajj, i går kväll skulle jag smörja lite för de e fortfarande svullet/irriterat & varigt, men så hörde jag hur de knäckte till, då hade de blivit en spricka på ett till ställe i hänget, så ja de gick sönder så tog ut det och då var det 2 delat :(
Bajs va det med det :(
Men ja...jag får köpa nya någon annan gång :)


Puss hej!




Sönder :'(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0