Go morron!

I dag känner jag mig mer på humör, bortsett från att fick sms precis fick värsta hjärtklappningen när jag skulle hämta mobilen :S
Varför vet jag inte, va iaf sms av patrick så ska väl ringa han om eventuell Colombia-resa i morgon då.
För i dga verkade inte gå för sig, va skrivet konstigt men stog något om onsdag, så jag antar att det va ok att ringa i mon?

Somnade fort i går ändå när jag väl bestämt mig för att sova, grät en skvätt innan dess, kände bara att all frustation & irritation som funnits inom mig hela dagen ville ut, och ja det kom ut som gråt....
Så vart det men de va skönt faktiskt.
Få ur sig allt...

Mår bättre i dag :)
Är dock fortfarande smått irriterad, men det kan ha att göra med att jag såg en grej innan som gjorde mig irriterad...
Jag vet inte riktigt hur jag ska tackla denna grejen men ja de löser sig nog.
Men ja störande som ett helvete e det, men med all rätt tycker jag!


Nä nog skrivet, innan jag ballar ur och blir arg :)
Nu ska jag fortsätta på den bra start på morgonen jag hade, (bortsett från min "dåliga"  upplevelse jag fick efter vad jag såg".
För jag kan faktiskt inte låta bli att undar om....eller?

Äääh nu ska jag borsta tänderna.


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0